Project Description
Program środki trwałe
Program środki trwałe jest przeznaczony do ewidencji środków trwałych w firmie. Pozwala na przeprowadzanie wszystkich podstawowych operacji na środkach trwałych, takich jak:
- wprowadzanie różnego rodzaju środków
- prowadzenie ewidencji zmian
- amortyzowanie
- tworzenie planu amortyzacji
- umarzanie
- likwidacja
- drukowanie dokumentów PT, LT, OT
- definiowanie i drukowanie kart wyposażenia pokoju, kart użytkowników oraz różnych zestawień
- drukowanie kodów kreskowych środków trwałych
Ponadto aplikacja współpracuje z oferowanym przez nas kolektorem danych CipherLab 8600.
Podobnie jak pozostałe aplikacje naszego autorstwa program środki trwałe posiada szereg opcji konfiguracyjnych a także udostępnia użytkownikom modyfikację wszystkich słowników. Pozwala dostosowywać wygląd niektórych ekranów oraz umożliwia w szerokim zakresie zmianę wyglądu i układu raportów.
Najważniejsze opcje programu:
- definiowanie własnego planu kont
- możliwość definiowania własnych typów dokumentów przychodu
- prowadzenie ewidencji użytkowników
- prowadzenie ewidencji budynków firmy
- dodawanie środków trwałych
- likwidacja środków trwałych
- przekazywanie środków trwałych
- natychmiastowa amortyzacja środków trwałych
- drukowanie dokumentów PT, LT, i OT
- drukowanie kodów kreskowych środków trwałych
- przeglądanie wszystkich wprowadzonych środków oraz edycja środków będących w użyciu
- amortyzowanie pojedynczych środków jak również automatyczna amortyzacja wszystkich istniejących środków o bieżącej wartości większej od zera
- przeglądanie historii operacji przeprowadzonych na poszczególnych środkach, wraz z podglądem szczegółowych danych środka przed i po zmianie
- przeglądanie planu amortyzacji środków
- drukowanie karty środka trwałego
- dodawanie środków trwałych będących częścią składową innych środków i powodujących wzrost ich wartości netto
- drukowanie kart wyposażenia pokoju
- drukowanie kart użytkowników
- tworzenie wizualizacji budynków, polegającej na wczytaniu obrazu z planem budynku i przypisanie poszczególnym miejscom na planie odpowiednich numerów pokoi; po takiej operacji po kliknięciu na dany pokój na planie budynku program wyświetla kartę wyposażenia tego pokoju
- drukowanie predefiniowanych zestawień i raportów; możliwość dostosowywania wyglądu tych zestawień, określania pól które maja być widoczne na wydruku, grupowania po dowolnych polach, określania jakie kolumny mają być podsumowane, czy sumować w ramach grupy czy w ramach całego wydruku
- możliwość definiowania nowych raportów przez użytkowników
- administracja użytkownikami programu, możliwość dodawania, usuwania użytkowników, zmiana haseł
- określanie uprawnień użytkowników (możliwość edycji danych lub tylko przeglądanie)
- wymuszanie zmiany hasła przez użytkowników co zadany okres, pilnowanie aby hasła się nie powtarzały
- archiwizacja bazy danych